onsdag 18. april 2012

Tandoori masala med kokosmelk.

Jeg var innom innvandrer butikken her om dagen for å se om jeg fant noe spennende krydderier. Jeg er jo veldig glad i thai og indisk mat og det er jo kjempegøy å prøve selv på indisk og thai mat. Jeg fant tandoori masala krydder på butikken, så måtte jo bare kjøpe og i dag måtte jeg teste det ut...og det ble knall godt! Wokket litt grønnsaker til, for å få litt grønnt med i på tallerkenen.



Dette trenger du:
4 kyllingfileter
6-7 ss smaksnøytral olje, feks raps
1 god ss tandoori masala powder
1 boks kokosmelk

*Skjær kyllingfiletene i små terninger
*Bland olje og tandoori masalakrydderet til en marinade
*Bland kyllingen i marinaden og la det stå i noen timer å godgjøre seg i kjøleskapet
*Stek så kyllingbitene lett på panna og ha over kokosmelk
*La det stå å småkoke i ca 10 minutter
*Server med wokkede grønsaker og jasminris






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...